صفحه اصلی / مشاوره خانواده / مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران: برای مشاوره شخصی ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج و مشاوره خانواده می توانید به مشاوره عشق حضوری مراجعه کنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید آن را به صورت حضوری تعیین کنید ، می توانید از طریق تلفن وقت خود را تعیین کنید. با استفاده از مشاور معنوی و روانشناس مرکز آقای الهی نیا از سوالات فوق در زمینه سوالات فوق بهترین استفاده را ببرید.

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران:برای قرار ملاقات برای مشاوره حضوری یا مشاوره تلفنی یا مشاوره ویدیویی آنلاین ، با دبیر مرکز تماس بگیرید و زمان حضور خود یا مکالمه خود را با او هماهنگ کنید.

مشاوره خانواده
مشاوره خانواده

مرکز مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران: بنابراین ، امروز مطالب روانشناختی در بسیاری از کانال های تلگرامی و سایر فضای مجازی منتشر می شود. نویسندگان این مقالات سعی در بهبود سواد جامعه در زمینه بهداشت روان و کمک به افزایش آگاهی در این زمینه دارند.

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران: متأسفانه بسیاری از افراد غیر متخصص از این فضا استفاده می کنند و مطالب غیر علمی و غیرقابل اعتماد را تحت عنوان کشفیات روانشناختی در اختیار مردم قرار می دهند. این امر باعث می شود مردم در انتخاب این صفحات تردید کنند و نمی دانند به کدام منبع مراجعه کنند. در همین راستا ، مرکز مشاوره سبک زندگی و همچنین خدمات مشاوره حضوری و تلفنی ، با کمک کارشناسان خود ، یک کانال مشاوره تلگرام ایجاد می کند و تلاش می کند اطلاعات علمی و معتبری را در اختیار شما قرار دهد.

 

شماره مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران: عوامل موثر در ازدواج به دو دسته تقسیم می شوند. یکی عوامل پیش بینی کننده موفقیت در ازدواج و دیگری عوامل حمایت کننده از ازدواج. به عنوان مثال ، اگر کسی همه عوامل مثبت را داشته باشد اما دارای اختلال روانی باشد ، این مشکل همه عوامل مثبت را تحت الشعاع قرار می دهد.

مشاوره خانواده
مشاوره خانواده

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران: بنابراین ، فرد مبتلا به اختلال روانی ابتدا باید سلامتی خود را بازیابد و سپس تصمیم به ازدواج بگیرد؛ مگر اینکه یک متخصص بتواند با اطمینان کامل تأیید کند که یک فرد مضطرب یا افسرده برای ازدواج تحت درمان است. یا شخصی که علی رغم سن و سالش آمادگی ازدواج ندارد یعنی نمی تواند به طرف مقابل اعتماد کند ، نمی تواند سرمایه گذاری عاطفی داشته باشد ، اراده ضعیفی دارد ، مصمم نیست ، وفادار نیست و … چنین شخصی اگر واقعاً ازدواج کند باید خود را برای طلاق آماده کند.

 

مشاوره خانواده اینترنتی فرهنگسرای خاوران

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران: بنابراین ، با مشاوره خوب قبل از بارداری ، می توانید تمام عوامل را بسنجید و آنها را کنار هم قرار دهید و دقیقاً مسائلی که با آنها روبرو است را به شخص بگویید.

مشاوره خانواده
مشاوره خانواده

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران: ما نباید لطف و اعتماد خداوند به او را فراموش کنیم. همانطور که برخی معتقدند ، ازدواج باید مورد رضایت خدا باشد و اگر نیت فرد درست باشد ، خدا به او کمک می کند. افرادی که برای مشاوره می آیند ممکن است در مورد اینکه این روند به آنها کمک خواهد کرد یا خیر تردید داشته باشند و بعضی از آنها از دیگران مشاوره می گیرند و برخی دیگر با وجدان کاری به مشاور مراجعه می کنند.

مشاوره خانواده فرهنگسرای خاوران: در همه این شرایط ، توصیه و تأکید ما این است که مردم بدانند یک روانشناس لزوماً در مشاوره قبل از بارداری موفق نخواهد بود ، مگر اینکه در این زمینه تجربه داشته باشد.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره خانواده

مشاور خانواده در ظفر

مشاور خانواده در ظفر مشاور خانواده در ظفر:  انسان ها با بسیاری از انتخاب ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *