صفحه اصلی / مشاوره ازدواج / شماره مشاوره ازدواج تلفنی رایگان

شماره مشاوره ازدواج تلفنی رایگان

شماره مشاوره ازدواج تلفنی رایگان

شماره مشاوره ازدواج تلفنی رایگان در بهترین مرکز مشاوره قبل از ازدواج  که در دوران عقد نسبت به مشاوره روانشناسی ازدواج به زوجین داده می شود در مشاوره تلفنی ازدواج که به صورت آنلاین داده می شود .

بنابراین همسرتان به طور مزمن بیمار است و شما زمان سختی را برای پرداختن به امور دارید. این نوع مشاوره با توجه به همه شرایط می تواند بسیار متفاوت به نظر برسد.

نیاز به مشاوره برای فرد مبتلا به بیماری و همچنین کلیه افرادی که مراقبت خواهند کرد وجود خواهد داشت.

اولین قدم کمک به مشتری در پذیرش یا درک بیماری خود است. تمایل دارد که از همه اطلاعات جدید و تغییر دهنده زندگی غافل نشود. همچنین در مورد چگونگی جبران این بیماری جدید نیز می توان یاد گرفت.

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام برخورد با بیماریهای مزمن مورد توجه قرار گیرد ، سیستم پشتیبانی است. آیا سیستم پشتیبانی وجود دارد و تا آنجا که می تواند / باید موثر باشد.

مرکز مشاوره قبل از  ازدواج تلفنی رایگان

وقتی فردی برای اولین بار به بیماری مزمن مبتلا می شود ، غم و اندوهی را تجربه می کند. از دست دادن زندگی که قبلاً داشته اند و همچنین افکارشان در مورد چگونگی آینده آنها وجود دارد.

مرحله غم و اندوه عبارتند از: 1) انکار 2) خشم 3) چانه زنی 4) افسردگی 5) پذیرش. مهمترین نکته ای که باید از آن آگاه باشید گیر افتادن طولانی مدت در هر منطقه است.

این یک تغییر در زندگی است که خوب ، زندگی در حال تغییر است. اتفاق دیگری که رخ می دهد این است که فرد می تواند با هدف یا ارزش خود در زندگی مبارزه کند.

شماره مشاوره ازدواج تلفنی رایگان
شماره مشاوره ازدواج تلفنی رایگان

شاید آنها “برنده نان” خانواده بودند و اکنون به جمع آوری چک معلولیت محدود شده اند. آنها نیز خارج از خواسته های مدیریت درد یا حضور در قرارهای پزشکی با یافتن معنا در زندگی خود دست و پنجه نرم می کنند.

گاهی سخت است که ارزش شخصی خود را از ناتوانی جدید یا توانایی کسب درآمد جدا کنیم.

مشکل دیگری که با بیماری مزمن روبرو است این احساس نیاز به “اثبات” ناتوانی خود به دیگران است زیرا در خارج به نظر می رسد همه را با هم جمع کرده اید ، اما درد و بیماری از درون است و واقعی است.

بهترین مشاوره روانشناسی ازدواج آنلاین رایگان

در نهایت ، شما فقط می خواهید که شنیده شوید و می خواهید مردم درک کنند که شما واقعاً بیمار هستید و انجام فعالیت های روزمره یک مبارزه است ، حتی اگر لبخند بر لب داشته باشید.

همدلی با فردی که از نظر مزمن بیمار است کلیدی است. شاید به نظر نرسد که آنها در تلاش هستند ، اما به هر اونس انرژی نیاز دارند تا فقط گاهی صاف بایستند و لبخند بزنند.

همچنین برای اعضای خانواده که با شخصی که بیماری مزمن دارد درگیر مشاوره می شوند بسیار مهم خواهد بود. آنها باید آنچه را که قرار است تغییر کند و چگونه این تغییرات بر آنها تأثیر می گذارد ، پردازش کنند.

پذیرش چگونگی اوضاع اکنون ، عادی جدید کلید زندگی است که در صورت تحقق خواهد یافت از ناملایمات مقاومت در برابر چگونگی اوضاع چیزی جز درد و رنج بیشتر ندارد.

اگر شما یا کسی که می شناسید با یک بیماری مزمن در روبرو هستید یا اگر مراقب فردی با بیماری مزمن در  هستید ، جیمی مورگان متخصص کمک به مردم برای کنار آمدن با مشکلات و افراد عادی جدید است هنگام برخورد با بیماری مزمن.

مشاوره ازدواج تلفنی رایگان شبانه روزی

آیا تا به حال با همسرتان در مکالمه بوده اید و آنها چیزی به شما گفته اند که باعث شود شما باور کنید در پشت سخنان آنها بیشتر از کلماتی که استفاده می شود وجود دارد؟

در حالی که مشاوره ازدواج در دفتر خود در داشتم ، اخیراً یک زن و شوهر داشتم که مشغول بحث در مورد کارهای اطراف خانه بودند.

آنها سعی می کردند بفهمند که چگونه تعادل بیشتری را در زندگی و ازدواج خود ایجاد کنند. هر دوی آنها کارهایی تمام وقت انجام می دهند و او احساس می کند که بیشتر کار را انجام می دهد و از او کمک می خواهد. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

مشاوره ازدواج من به شما احتیاج دارم که بتوانید بیشتر در خانه کمک کنید

آنچه شنید:

1) در حالی که شما کاری نمی کنید ، مجبور به انجام کارهای بیشتری خواهم بود

2) من به اندازه کافی در خانه کار نمی کنم

3) من تنبل هستم

4) من نمی توانم برنده شوم ، این فقط چیزهای بیشتری برای شکایت به او می دهد

مشاوره ازدواج آنلاین تصویری

آنچه می شنویم از تجربیات گذشته و همچنین انتظارات ما از هدف مکالمه متمرکز است.

بنابراین ، آنچه من می گویم این است که آنچه انتظار داریم بشنویم را می شنویم ، حتی اگر دقیقاً همان چیزی نباشد که گفته شده است.

گفته شده است که ما باید به جای اینکه فقط یک فرض منفی درباره آنچه گفته شد گوش دهیم ، “در ابتدا به دنبال درک هستیم” اگر معنای گفته شده را نمی دانید ، فقط بپرسید ، فرض نکنید.

یکی از راه های پرسیدن معنا این است که بگویید آنچه شنیدم شما می گفتید …” بود ، یا “وقتی می گویید … باعث می شود من باور کنم … منظور شما این است؟

وقتی می خواهیم به جای اینکه فقط بدترین حالت را در نظر بگیریم ، درک کنیم ، می توانیم در ازدواج خود جو همکاری ایجاد کنیم و استرس زیادی را کاهش دهیم.

اگر به نظر آشنا می آید ، با دفتر تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید تا یاد بگیرید بهتر با همسرتان ارتباط برقرار کنید.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره اختلاف قد در ازدواج

مشاوره اختلاف قد در ازدواج

مشاوره اختلاف قد در ازدواج مشاوره اختلاف قد در ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *