صفحه اصلی / مشاوره ازدواج / شماره مشاوره خانواده رایگان

شماره مشاوره خانواده رایگان

شماره مشاوره خانواده رایگان

شماره مشاوره خانواده رایگان که مشاوره خانواده تلفنی رایگان به صورت شبانه روزی که مشاوره خانواده تلفنی که از طریق تلفن ثابت با ما تماس حاصل فرمایید.

مرد در گوشه آشپزخانه نشسته و گوش های بسته و همسر عصبانی خود را تماشا می کند.

به عنوان یک مشاور ازدواج ، من اغلب می شنوم که مردم دیگر عاشق شریک زندگی خود نیستند. آنها واقعاً معتقدند عاشق هستند.

اما آنچه اغلب اتفاق می افتاد این بود که آنها با کارهای ریز و درشتی در روابط خود سر و کار نداشتند و سپس نمی توانستند مشکلات را حل کنند.

اینجاست که شروع به ایجاد کینه می کند. عصبانیت برای روابط ما کاملاً سمی است.

شماره مشاوره ازدواج تلفنی

ما نه تنها احساس می کنیم مورد احترام و احترام هستیم ، بلکه باید بتوانیم مسائل مربوط به روابط را که مانع زندگی در شأن شخصی ما می شود ، ارائه دهیم.

ما می توانیم مشکلات را حل کنیم ، آنها را نادیده بگیریم و امیدواریم که آنها به صورت پنهانی از بین بروند. ما به شریکی نیاز داریم که مایل به شنیدن صحبت های ما و حل مشکلات با ما باشد.

شماره مشاوره خانواده رایگان
شماره مشاوره خانواده رایگان

اگر با خود به توافق رسیدید که بدون تماس با شما چه چیزهایی باید تغییر کند ، بخشوده شود یا درباره آن بحث شود ، باید در رابطه با این رابطه تجدید نظر کنید.

ارائه نکات مهم از نظر عاطفی برای شما ایمن نیست و غالباً کینه ایجاد خواهید کرد که به نوعی می تواند رابطه طولانی مدت شما را مسموم کند.

مرکز مشاوره حل مشکلات خانوادگی

بسیاری از ما تمایلی به طرح سال نداریم زیرا درگیری لازم نیست ، با این وجود می توانیم بدون درگیری از کوتاه مدت استفاده کنیم و ناآگاهانه روابط خود را به یک شرم بزرگ تبدیل کنیم.

از آنجا که ما افکار و احساسات خود را به طور آشکار در میان نمی گذاریم ، شریک زندگی ما احساس غریبه خواهد کرد.

ما نیز کینه جمع خواهیم کرد زیرا احساس استثمار و بی تفاوتی خواهیم کرد.

بنابراین ، در پایان روز ، شما واقعاً باید درک کنید که اگر از بروز مشکلات رابطه با شریک زندگی خود غافل شوید و تظاهر به رابطه بدون تعارض می کنید ، این مشکلات از بین نمی روند.

در عوض ، آنها مخفی می شوند و شروع به فساد بنیادی می کنند که روابط شما بر اساس آن بنا شده است. دیر یا زود بین شما و شریک زندگی درگیری پیش می آید.

در این حالت ، مسئله ای که در صورت انتخاب ، بحث و توافق ، و رسیدگی به راحتی حل می شد ، اکنون در رابطه شما و احساس عشق و احساسات نسبت به همسرتان با مشکلی روبرو شده است.

مشاوره روانشناسی خانواده آنلاین

رابطه شما با شرافت شخصی نیز بدتر خواهد شد زیرا در انجام آنچه برایتان مهم است اطمینان ندارید.

شما قدرت مطرح كردن مسائل را احساس نمی كنید و این كاری است كه می توانید انجام دهید اگر واقعاً می خواهید رابطه شما به نتیجه برسد.

بله ، طرح مسائل می تواند ترسناک باشد. اجازه دادن به شریک زندگی خود برای صحبت در مورد آنچه که با آن دست و پنجه نرم می کنید .

می تواند استرس زا باشد ، به خصوص هنگامی که رفتار او بر شما تأثیر بگذارد.

اما اگر می خواهیم یک رابطه سالم و بالغ داشته باشیم ، باید به جای اینکه منتظر بمانیم تا روزی بیدار شوی و بفهمی که عاشق نیستی ، حتی با شریک زندگی خود نیز باید بر روی مشکلات ساده ای که قابل حل هستند ، تمرکز کنیم.

لازم نیست عشق خود را از دست بدهید ، باید اجازه دهید کینه ها رشد کرده و قدرت را در دست بگیرند.

اگر احساس می کنید نمی توانید مشکلات را به تنهایی ارائه دهید ، یا اگر تلاش می کنید و شریک زندگی شما گوش نمی دهد ، به یک درمانگر ازدواج و خانواده درمانی دارای مجوز مراجعه کنید که می تواند به شما کمک کند:

مشاوره تربیت کودک تلفنی رایگان

مسائل خود را به یک رابطه تولیدی برسانید
با آنها و شریک زندگی خود سر و صدا کنید
در مورد راه حلی که برای هر دوی شما مفید است بحث کنید
مجدداً ، یک مشاور ازدواج می تواند به شما کمک کند درک کنید که اگر شریک زندگی شما در این کار مهم نقش نداشته باشد ، بسیار مهم است که شما مطابق با صداقت شخصی خود باشید و ممکن است زمان ترک رابطه باشد.

دفعه دیگر که فکر کردید ، “من دیگر شریک زندگی خود را دوست ندارم” ، از خود بپرسید که آیا کینه توزی باعث خراب شدن رابطه شما شده است؟

اگر از شریک زندگی خود عصبانی نیستید ، این امکان وجود دارد که بتوانید عشق واقعی را احساس کنید و به جلو حرکت کنید ، اما این دو چیز متفاوت است.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره خانواده

مشاور خانواده در ظفر

مشاور خانواده در ظفر مشاور خانواده در ظفر:  انسان ها با بسیاری از انتخاب ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *