صفحه اصلی / مشاوره خانواده / شماره مشاوره خانواده تلفنی

شماره مشاوره خانواده تلفنی

شماره مشاوره خانواده تلفنی

شماره مشاوره خانواده تلفنی رایگان و مشاوره حل مشکلات خانوادگی آیا زن و شوهری زنده هستند که گاهی اوقات در بازی سرزنش فرو نمی روند – وقتی مشکلی پیش می آید از یکدیگر تقصیر کنید؟

تحقیقات گزارش شده در ژورنال روانشناسی تجربی: عمومی نشان داد كه مردم به دلیل وقایع “منفی” – آنچه ما آن را سرزنش می كنیم – بیشتر از دیگران در مقایسه با وقایع “مثبت” به دیگران اعتبار می دهند. چرا ممکن است این باشد؟

برخی از روانشناسان بر این باورند که بازی سرزنش کاری است که ما برای جلوگیری از احساسات سخت همراه با اتفاقات “منفی” انجام می دهیم.

در حالی که وقایع “مثبت” احساسات راحت تری را تحریک می کنند – خوشحال ، راضی ، راحت ، شاد – اما “منفی” باعث ایجاد احساساتی می شود که بیشتر ما ترجیح می دهیم از آن اجتناب کنیم: ناراحت ، ناراحت ، صدمه ، ترس با سرزنش عصبانیت ، ما همسر خود را به جای اینکه احساسات دردناک خود را تجربه کنیم ، به واقعه اصلی تبدیل کنیم. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

شماره مشاوره خانواده تلفنی رایگان

در اتومبیل همسر من تکه ای از یخ را می زند و ما از جاده دور می شویم و به گاردریل برخورد می کنیم. سرزنش او به دلیل بی دقتی رانندگی آسان تر از احساس ترس ، ناراحتی و ناتوانی نسبت به آنچه اتفاق افتاده آسان تر است.

هنگام بازگشت از تعطیلات ، متوجه می شویم که گلهای باغ به دلیل کمبود آب از بین رفته اند. احساس راحتی و ناراحتی از دست دادن گیاهانی که برای نصب آنها خیلی سخت کار کردم ، سرزنش کردن همسر من برای تنظیم نکردن صحیح سیستم بارانی آسان تر است.

شماره مشاوره خانواده تلفنی
شماره مشاوره خانواده تلفنی

وسط تهیه بوقلمون شکرگذاری اجاق گاز بیرون می زند. سرزنش همسر من به دلیل توصیه ما برای خرید دستگاه با قیمت پایین آسان تر از احساس ناراحتی و درماندگی است ، نگران این که راهی برای تغذیه 20 مهمان تعطیلات نداشته باشیم.

یک مشاوره خانواده خوب وقتی ما نمی خواهیم احساسات دشوار خود را تجربه کنیم ، انگشت عصبانی به سمت شخص دیگری – اغلب همسرمان – راحت تر می شود. بنابراین دفعه بعدی که خود را در مورد سرزنش کردن نازنین خود شنیدید ، مکث کرده و تأمل کنید: چه خبر از من؟ من چه احساساتی در پس خرقه عصبانیت دارم؟

تلفنی و شماره مشاوره خانواده تلفنی

و دفعه بعدی که انگشت اتهام متوجه شما شد ، لحظه ای پیدا کنید تا به آرامی و مهربانی از همسرتان بپرسید: آیا غیر از عصبانیت با من احساس دیگری هم دارید؟

چگونه برای یک دهانه؟

مدت هاست که محققان می دانند که سلامت جسمی می تواند تحت تأثیر استرس ناشی از جنگ در یک ازدواج تأثیر منفی بگذارد. به نظر می رسد روابط ما این قدرت را دارد که به معنای واقعی کلمه ما را بیمار کند. بنابراین تعجب آور نیست که گرمی ناشی از سرگرمی در حین مشاجره می تواند تفاوتی در سلامت همسر ایجاد کند – به طور دقیق سلامت قلب او.

یک مطالعه از دانشگاه یوتا (پزشکی روان تنی ، 1999 ، جلد 61) نشان داد که زنانی که در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی قرار دارند ، کسانی هستند که همسرانشان در هنگام درگیری هیچ نشانه ای از گرما ندارند.

شماره مشاوره خانواده آنلاین

بچه هایی که رویکردشان یخ زده بود – مثل اینکه در یک تورنمنت مناظره شرکت می کردند یا روی میز اتاق کنفرانس با هم مشاجره می کردند – این قدرت را داشتند که به سلامت قلب همسرشان آسیب برسانند ، گویی این زنان سیگاری بوده اند یا از کلسترول بالا رنج می برند.

روانشناسی و مشاوره خانواده (این اثری است که در مورد زنان صدق می کند نه در مردان. *)

بنابراین شرکای خانم ها ، توجه داشته باشید: مهارت های جنگ عادلانه خود را با تزریق گرمی در آن لحظات پرتنش و درگیری ، گسترش دهید. (و زنان: به شرکای خود یادآوری کنید وقتی فراموش کردند. “لطفاً کمی گرمش کنید؟”)

در اینجا چند روش برای وارد کردن گرما به بحث وجود دارد:

کلمات محبت را وارد کنید. “عزیزم ، این طوری نیست که من آن را به یاد بیاورم.”

شماره مشاوره حل مشکلات خانوادگی تلفنی

برای موارد مثبت جا باز کنید. “شما با پدر و مادر من بسیار بخشنده هستید ، اما آنچه امشب به آنها گفتید واقعاً مرا ناراحت کرد.”

یک حرکت گویای بسیاری است. “شوخی می کنی؟” او گفت ، در حالی که با هم روی نیمکت نشسته بودند و با هم مشاجره می کردند ، بازیکنی پای او را تکان داد.

شوخ طبعی اضافه کنید. “من ممکن است مانند یک اسب آبی حرکت کنم ، اما وقتی پا به انگشتان پا می گذارم وقتی ما می رقصیم ، باید اینقدر تند صحبت کنی؟”

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره خانواده

مشاور خانواده در ظفر

مشاور خانواده در ظفر مشاور خانواده در ظفر:  انسان ها با بسیاری از انتخاب ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *